تعمیر کامپیوتر در محل

تعمیر کامپیوتر در محل

اگر مشکلی برای کامپیوتر و لپ تاپ شما ایجاد شده و به دنبال مرکز تعمیر کامپیوتر در محل خود هستید، ما تمام راهنمایی های لازم را در این صفحه به شما خواهیم داد. ارسال فوری بهترین تکنسین های تعمیر کامپیوتر به سراسر تهران و کرج همواره از اهداف شرکت نوین سازان رایانه است.

ارسال تکنسین برای تعمیر کامپیوتر:
02144171253
02186031378

شما برای بسیاری از فعالیت های روزانه به رایانه خود متکی هستید شغل، برقراری ارتباط با دوستان و خانواده، حتی پیگیری امور مالی. وقتی خراب شد، به سرعت به آن نیاز دارید تا بتوانید به زندگی خود بازگردید.

اما وقتی کامپیوتر شما به مشکل میخورد چه می کنید؟ اینکه مجبور شوید کامپیوتر خود را به جایی برای تعمیر ببرید یک دردسر و اتلاف وقت است. نوین سازان یارانه، خدمات مقرون به صرفه ای برای تعمیرات کامپیوتر و خدمات کامپیوتر در منزل به شما ارائه میدهد.

فرقی نمی‌کند رایانه شخصی، مک یا لپ‌تاپ داشته باشید، و مشکلات فنی شما در خانه یا محل کار باشد، متخصصان ماهر ما راه‌حلی را پیدا می‌کنند که برای شما مناسب باشد.

تعمیر کامپیوتر در محل تهران و کرج

شما می توانید تمامی مشکلات سیستمی خود را اعم از بروزرسانی های نرم افزار، تهیه نسخه پشتیبان از داده گرفته تا عیب یابی شبکه و موارد دیگر را به کارشناسان ما بسپارید. هر چیزی که برای اجرای صحیح کامپیوتر شما نیاز باشد ما در اختیارتان می گذاریم.

برای تعمیر کردن سیستم خود دو راه پیش رو دارید. یکی اینکه سیستم را تا تعمیرگاه مورد نظر حمل کنید. این موضوع ممکن است باعث شود تا برای سیستم شما خطرات جدی تری پیش آید. علاوه بر این ها شامل هزینه های سنگین رفت و آمد نیز می شوید. حتی ممکن است بعد از بازگشت به منزل متوجه شوید سیستم جوری که شما می خواهید کار نمی کند، در این صورت باید دوباره پروسه سخت حمل و نقل را انجام دهید.

اما راه بهتری که پیش رو دارید ، استفاده کردن از خدمات شرکت ما به عنوان تعمیرات کامپیوتر در منزل است استفاده کنید. می توانید به راحتی با کارشناسان ما تماس بگیرید، مشکل خود را مطرح کنید و زمان حضور کارشناس را تعیین کنید.

ما بلافاصله به ایمیل یا تماس شما پاسخ می دهیم و کارشناس را به آدرس منزل یا محل کار شما می فرستیم. شما خدمات تعمیرات سریع و حرفه ای را درب منزل خود دریافت می کنید.

تعمیر کامپیوتر در محل تهران و کرج

 

سرویس کامپیوتر فوری

سرویس کامپیوتر فوری خدماتی است که برای رفع مشکلات کامپیوتری شما در سریعترین زمان ممکن ارائه می شود.

برخی از مزایای سرویس کامپیوتر فوری عبارتند از:

  • صرفه جویی در زمان: شما مجبور نیستید کامپیوتر خود را به تعمیرگاه ببرید و منتظر بمانید تا تعمیر شود.
  • راحتی: تکنسین می تواند در محل شما حضور یابد تا مشکل را برطرف کند.
  • اطمینان از کیفیت: تکنسین های دارای مجوز از دانش و تجربه لازم برای تعمیر کامپیوتر شما برخوردار هستند.

در چه صورتی تعمیر کامپیوتر نیاز به تکنسین دارد؟

برای خدمات تعمیر کامپیوتر ممکن است در موارد زیر نیاز به تکنسین داشته باشد:

1. مشکلات سخت افزاری: اگر کامپیوتر شما مشکلات سخت افزاری دارد، مانند قطع شدن یا خرابی قطعات سخت افزاری، نیاز به تعمیر تخصصی دارد. تعمیر قطعات سخت افزاری در بسیاری از موارد، نیاز به داشتن تخصص و تجربه لازم دارد.

2. مشکلات نرم افزاری پیچیده: در بعضی موارد، مشکلات نرم افزاری ممکن است پیچیده باشد و نیاز به تخصص برای رفع آن‌ها داشته باشد. این مشکلات ممکن است به دلیل ویروس‌ها، بروزرسانی‌های ناموفق سیستم عامل، درایورهای نادرست و غیره باشد.

3. تنظیمات پیچیده: در بعضی موارد، ممکن است برای رفع مشکلات کامپیوتر شما، تغییرات پیچیده‌ای در تنظیمات نرم افزاری و سخت افزاری لازم باشد. در این صورت، نیاز به تخصص و تجربه برای تعمیر کامپیوتر دارید.

4. خطاهای نامشخص: گاهی اوقات، کامپیوتر ممکن است خطاهایی را نشان دهد که مشخص نیستند. در این صورت، نیاز به تخصص و تجربه برای تشخیص و رفع مشکل دارید.

به طور کلی، در مواردی که تعمیر کامپیوتر شما پیچیده است و نیاز به تخصص و تجربه دارد، بهتر است به تکنسین متخصص مراجعه کنید. با هر مشکلی که با آن روبرو شوید، تیم ما کمک حرفه ای خود را ارائه می دهد و شما را در هر فرآیندی راهنمایی می کند.

خدمات ما برای تعمیر کامپیوتر در محل

در بخش تعمیرات وب سایت نوین سازان یارانه خدمات مختلفی ارائه می شود. به هیچ عنوان نگران این نباشید که در کامپیوتر شما چه اتفاقی افتاده است. فقط کافی است تا با تیم فنی ما تماس بگیرید. ما می توانیم عیب یابی را انجام دهیم و آن را برطرف کنیم.

برخی از خدماتی که توسط تیم ما ارائه می شود شامل:

  1. تعمیر کامپیوتر و لپتاپ
  2. ارتقاء سیستم
  3. تعمیر قطعات
  4. ریکاوری اطلاعات
  5. تعمیر مادربرد
  6. تعمیرات تخصصی کامپیوتر
  7. نصب نرم افزار
  8. تعویض قطعات
  9. پشتیبانی از راه دور
  10. نصب تمامی نرم افزارهای تخصصی

تعمیر کامپیوتر

مزایای تعمیر کامپیوتر در محل با نوین سازان رایانه

به جای صرف زمان زیادی برای عیب یابی مشکل خود، به تیم ما اجازه دهید تا با راه حل های سریع و موثر ما از دردسر شما صرفه جویی کند و هرگونه خرابی را به حداقل برساند. تیم ما تقریباً همه نوع مشکل را دیده اند و با سرعت و کیفیت بالا به مشکل شما رسیدگی می‌کنند.

  • ارائه خدمات در منزل و محل کار: تمام اقدامات برای تعمیر و یا نصب در محل مورد نظر شما انجام می شود. نیاز به حضور شخص و یا جا به جایی سیستم ندارید.
  • سفارش خدمات:  فقط کافی است تا با مجموعه ما تماس بگیرید و مشکل خود را با کارشناسان در میان بگذارید. بعد از انجام این کار دیگر نیاز به حضور شخصی شما نیست.
  • عدم نیاز به جا به جایی کامپیوتر: با توجه به این که ممکن است جا به جایی کامپیوتر برای شما هزینه های اضافی داشته باشد، با استفاده از این خدمات دیگر نیازی به جا به جایی سیستم ندارید.
  • تعیین زمان برای حضور کارشناس: مشخص کردن زمانی برای حضور کارشناسان ما به عهده شما است. هر زمان که تمایل داشته باشید کارشناس مورد نظر برای انجام تعمیرات در محل شما حاضر می شود.
  • پشتیبانی: در این زمینه پشتیبانی کامل از طرف همکاران ما صورت میگیرد. اگر بعد از نصب و یا تعمیر باز هم سوالی داشتید می توانید برای گرفتن پاسخ به راحتی با مجموعه ما در ارتباط باشید.

ارتقا سیستم در منزل

ارتقاء سیستم در منزل می تواند یک راه عالی برای بهبود عملکرد و پرفورمنس کامپیوتر شما باشد. در صورتی که نمی توانید نرم افزار های سنگین یا بازی های با گرافیک بالا روی سیستم خود اجرا کنید می توانید با ارتقای سیستم خود این مشکل را برطرف کنید. نوین سازان رایانه با ارسال تمام قطعات لازم همراه با تکنسین حرفه ای کامپیوتر شما را ارتقا خواهد داد.

هزینه تعمیر کامپیوتر در محل

باید در نظر داشته باشید تعمیرات کامپیوتر به دلیل اینکه دارای خدماتی متفاوت است، بسیار متغیر می باشد. ابتدا باید مشکل به وجود آماده بررسی شود و بعد به طور جدی براورد قیمت شود. اما نکته مهم این جاست که بر خلاف تصوری که عموم دارند انجام این تعمیرات در منزل هزینه های آنچنانی ندارد.

شما فقط کافی است تا زمان و هزینه ای که برای حمل و نقل سیستم خود به مرکز تعمیرات می کنید را بررسی کنید. با توجه به این موضوع متوجه می شوید که اگر بخواهید کارشناس در محل شما حاضر شود هزینه کمتری شامل حال شما می شود.

برای اطلاعات از هزینه خدمات کامپیوتر به صفحه مربوطه در سایت مراجعه کنید.

دیگر خدمات ارائه شده برای تعمیرات کامپیوتر توسط نوین سازان رایانه

  • تعمیر و تعویض کردن مادربرد کامپیوتر
  • تعمیر درایو کامپیوتر
  • تعمیر کیس کامپیوتر
  • تعمیر بلندگو کامپیوتر
  • تعویض صفحه نمایش کامپیوتر
  • ترمیم کردن و تعمیر هارد دیسک
  • تست سلامت برای انواع هارد دیسک
  • گردگیری منافذ سیستم

برای داشتن اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.