نصب نرم افزار در محل

یکی از خدماتی که شرکت های کامپیوتری با ارائه آن ها می توانند رضایت مشتری های خود را جلب کنند، نصب نرم افزار در محل است. برخی از نرم افزار های تخصصی نیاز به کارشناس متخصص دارد و خود شما نمی توانید آن ها را انجام دهید. در بیشتر این شرکت ها خدمات نصب نرم افزار با ضمانت اجرا انجام می شود. حتی اگر چند روز بعد از نصب با مشکل مواجه شوید می توانید با کارشناس مربوطه در ارتباط باشید و مشکل را حل کنید.

نرم افزار های مختلفی هستند که اگر توسط کارشناس در منزل نصب شود بهتر است و مشکلات احتمالی به وجود نمی آید.

خدمات نصب نرم افزار

  • نصب نرم افزار فتوشاپ
  • نصب مجموعه کامل آفیس
  • نرم‌افزار گرافیکی کرل Corel Draw
  • نصب انواع پلیر های صوتی و تصویری
  • نصب پریمیر و افتر افکت
  • نصب نرم افزار اتوکد (CAD)
  • نصب نرم افزار 3dmax
  • نصب نرم افزار مخصوص املاک و بنگاه ها
  • نصب نرم افزار افترافکت
  • نصب نرم افزار های حسابداری
  • نصب انواع بازی ها
  • نرم افــزار ویژوال استودیــو VISUAL STUDIO Introduction
  • نرم افزار Matlab
  • نرم‌افزار طراحی گرافیک Illustrator
  • نرم افزار گرافیک Adobe Indesign

تماس با کارشناسان نوین سازان رایانه:
02144171253
02186031378

 

نصب نرم افزار در محل
نصب نرم افزار در محل

نصب نرم افزار در منزل

به طور معمول یک رایانه خوب و مناسب قابلیت نصب نرم افزار های مختلف و ساگزار با ویندوز خود را دارد. برخی از نرم افزار ها هستند که تمام کاربران به آن ها نیاز دارند و بسیار کاربردی می باشند. برای مثال یک نرم افزار بسیار مهم در هر سیستمی آفیس است.

اما برخی نرم افزار ها بسیار حرفه ای تر هستند. مانند نرم افزار های فتوشاپ و حسابداری. در اکثر مواقع دیده شده که برای نصب این نوع نرم افزار ها با مشکل مواجه می شوید. برای نصب صحیح، حمل سیستم تا محل نصب بسیار دشوار است. این حمل و نقل ممکن است باعث آسیب رساندن به سیستم شما شود. علاوه بر این مشکلات دارای هزینه های بالایی است.

حال تصور کنید شما سیستم خود را تا محل نصب حمل کردید، نصب انجام شد ولی در موقع استفاده از آن دچار مشکل شدید. در این صورت باز هم باید آن پروسه طولانی حمل و نقل را انجام دهید که زمان زیادی را از شما می گیرد.

با توجه به شرایط بالا بهترین راه استفاده از نرم افزار های حرفه ای است که اجازه دهید تا کارشناس های مربوطه در محل مورد نظر حاضر شوند و عملیات نصب را انجام دهند. خدمات نصب نرم افزار شما با ضمانت اجرا انجام می شود. یعنی بعد از نصب اگر مشکلی برای آن به وجود آید می توانید به راحتی با کارشناسان مورد نظر در تماس باشید و به کمک آن ها مشکل را برطرف کنید.

از تماس تا نصب نرم افزار

زمانی که نیاز به نصب نرم افزار داشتید، فقط کافی است تا با مشاوران ما تماس بگیرین. با این تماس مشکل خود را مطرح می کنید و به کارشناس مربوطه متصل می شوید. در این شرایط شما باید زمانی را تعیین کنید تا کارشناس بتواند در محل شما حاضر شود. نرم افزار در حضور خود شما نصب می گردد و راه های استفاده از آن آموزش داده می شود. می توانید در حین نصب دقت کنید و خودتان نصب آن را آموزش ببینید.

حتی شما می توانید بعد از نصب نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشید و مشکلات احتمالی را برطرف کنید. با خیالی آسوده می توانید این کا را به ما بسپارید. به دلیل این که مجموعه ما از نرم افزار های اورژینال استفاده می کند. می توانید با نصب آن ها بدون هیچ تداخلی به کارهای خود رسیدگی کنید.

نصب نرم افزار در محل
نصب نرم افزار در محل

قیمت نصب نرم افزار در محل

مشکلی که وجود دارد این است که اکثر مردم فکر می کنند استفاده از این نوع خدمات در محل دارای هزینه های بسیاری است. ولی به هیچ عنوان اینطور نیست. شما می توانید با یک هزینه معقول این کار را انجام دهید. هر نرم افزار با توجه به حرفه ای بودن و یا نبودن دارای یک قیمت مشخص است.

شما می توانید زمانی که با شرکت تماس گرفتید از قیمت ان مطلع شوید. این موضوع باعث می شود تا با آگاهی کامل سفارش خود را انجام دهید. بنابراین بدون هیچ نگرانی زحمت حمل و نقل را کنار بگذایرد و از کارشناسان ما بخواهید تا عملیات نصب را در محل مورد نظر شما انجام دهند.

جمع بندی نهایی

در این مقاله سعی کردیم مشکلاتی که ممکن است در جا به جایی سیستم برای شما پیش آید را توضیج دهیم. در این شرایط بهترین راه حل را معرفی کردیم. می توانید به راحتی با استفاده از خدمات نصب نرم افزار در محل استفاده کنید.

ما تلاش کرده ایم تا با استفاده از کارشناسان حرفه ای و آموزش دیده مشکلات شما را رفع کنیم. در این شرایط می توانید به راحتی به تیم حرفه ای ما اعتماد کنید. با خدمات نصب نرم افزار مورد نظر خودتان می توانید در زمان و هزینه های رفت و آمد صرفه جویی کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.