نصب ویندوز در محل

نصب ویندوز در محل
یکی از مزیت هایی که شرکت های خدمات کامپیوتری می توانند برای مشتری های خود رائه دهند نصب ویندوز در محل است. این نصب ویندوز باید با تمام برنامه های کاربردی باشد. به گونه ای که تمام نیاز های کاربر را برطرف کند.

بعضی از افراد خود شروع به نصب ویندوز می کنند، لازم بهذکر است که برای انجام این کار باید دانش و تجربه کافی را داشته باشید. کارشناسان حرفه ای ما در این زمینه دارای تجربه کافی هستند. این نصب به گون های اتفاق می افتد که در طولانی مدت دچار مشکل نمی شوید.

نصب ویندوز در منزل دارای مزیت های بسیاری است. این کار توسط همکاران حرفه ای ما انجام می شود. می توانید به راحتی بدون جا ب جا کردن سیستم خود تمام تغییراتی که نیاز دارید را انجام دهید.

اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که از لپ تاپ و یا کامپیوتر استفاده می کنید قطعا بارها ویندوز و یا برنامه های کاربردی تان دچار مشکل شده است. بعد از بروز این اتفاق برای رفع عیب و یا ارتقا و یا تعویض ویندوز خود اقدام می کنید. در این شرایط می توانید به راحتی از خدمات نصب ویندوز استفاده کنید و در منزل خودتان به راحتی این کار را انجام دهید.

خدمات کامپیوتر

خدمات ارائه شده در نصب ویندوز در محل

  1. نصب کردن انواع ویندوز های 7 و 8 و 10
  2. نصب تمام سیستم عامل های جدید مانند : ویندوز ، سرور و اکس پی
  3. پارتیشن بندی و یا نصب درایوهای ویندوز
  4. نصب یک پک کامل از نرم افزار های کاربردی
  5. بک آپ گرفتن و ریستور کردن ویندوز

نصاب ویندوز

در برخی از شرایط خاص کامپیوتر و یا لپ تاپ شما نیاز به یک ویندوز جدید دارد. امروه آموزش های نصب ویندوز وجود دارد. اما این آموزش ها به طور کامل نیست. اگر در این موضوع تخصص کافی را نداشته باشید ممکن است دچار مشکل شوید.

در این شرایبط کارشناسان ما به عنوان نصاب ویندوز در کنار شما هستند تا در محل مورد نظر مشکلات شما را برطرف کنند. استفاده از این گونه خدمات دارای ویژگی های مثبتی نیز است که در ادامه بیشتر در مورد آن ها صحبت می کنیم.

خدمات نصب ویندوز در محل

استفاده از گزینه نصب ویندوز در محل به شما این امکان را می  دهد تا نگران انتقال کامیوتر و یا لپ تاپ خود به تعمیرگاه نباشید. گاهی اوقات به دلیل داشتن مشغله های زیاد نمی توانید سیستم خود را تا تعمیرگاه برسانید. در این شرایط بهترین راه استفاده از گزینه نصب در محل است.

اگر در سیستم خود دچار این مشکلات شدید با ما تمس بگیرید:

  1. نیازمند نسخه جدیدی از ویندوز و یا آپدیت کردن آن هستید.
  2. حتی بعد از پاک کردن برنامه هایی با حجم بالا هنوز سرعت کامپیوتر و یا لپ تاپ شما پایین است.
  3. کاهش یافتن راندمان سیستم
  4. عدم رضایت از نسخه های قبلی ویندوز
  5. نصب و یا خرداری یک هارد نو و یا تهییه یک سیستم تازه
  6. فرمت کردن کامپیوتر که نیاز به نصب مجدد سیستم دارد.

از تماس تا تعمیر سیستم شما مراحل زیر طی می شود. برای داشتن اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

تماس با کارشناسان نوین سازان رایانه:
02144171253
02186031378

 

مزایای نصب ویندوز با نوین سازان رایانه

  • ارائه خدمات در منزل و محل کار: تمام اقدامات برای تعمیر و یا نصب در محل مورد نظر شما انجام می شود. نیاز به حضور شخص و یا جا به جایی سیستم ندارید.
  • سفارش خدمات:  فقط کافی است تا با مجموعه ما تماس بگیرید و مشکل خود را با کارشناسان در میان بگذارید. بعد از انجام این کار دیگر نیاز به حضور شخصی شما نیست.
  • عدم نیاز به جا به جایی کامپیوتر: با توجه به این که ممکن است جا به جایی کامپیوتر برای شما هزینه های اضافی داشته باشد، با استفاده از این خدمات دیگر نیازی به جا به جایی سیستم ندارید.
  • تعیین زمان برای حضور کارشناس: مشخص کردن زمانی برای حضور کارشناسان ما به عهده شما است. هر زمان که تمایل داشته باشید کارشناس مورد نظر برای انجام تعمیرات در محل شما حاضر می شود.
  • پشتیبانی: در این زمینه پشتیبانی کامل از طرف همکاران ما صورت میگیرد. اگر بعد از نصب و یا تعمیر باز هم سوالی داشتید می توانید برای گرفتن پاسخ به راحتی با مجموعه ما در ارتباط باشید.

خدمات کامپیوتر

بهترین ویندوز های مایکروسافت برای نصب

نصب ویندوز مناسب بستگی به نیاز و خواسته مشتری دارد، اگر به دنبال پایداری و عملکرد خوب از سیستم هستید، ویندوز 10 به عنوان یکی از آخرین نسخه‌های ویندوز از این نظر مناسب است. از طرفی، اگر با نرم افزارهایی که بر روی ویندوز 7 وجود دارد کار می‌کنید، ویندوز 7 ممکن است گزینه مناسبی باشد.

همچنین، اگر سیستم شما دارای پردازنده و حافظه کمی است، ویندوز XP یا ویندوز 7 ممکن است بهترین گزینه باشد. در ضمن، اگر به دنبال پشتیبانی از بازی‌های جدید با گرافیک پیشرفته هستید، ویندوز 10 بهترین گزینه است. بنابراین، بستگی به نیاز، محدودیت‌ها و قابلیت‌های سیستم شما دارد که کدام نسخه ویندوز برای شما مناسب است.