نصب لوازم جانبی در محل

نصب لوازم جانبی کامپیوتر (مانند یک مانیتور جدید، کیبورد، ماوس، بلندگو و غیره) در محل نسبتاً ساده است. اما باید در نظر داشته باشید که هر قطعه‌ی سخت‌افزاری ممکن است نحوه‌ی نصب و تنظیمات متفاوتی داشته باشد. برای نصب لوازم جانبی سیستم خود باید به نکاتی توجه کنید.

مرحله اول: ابتدا کلیه لوازم جانبی کامپیوتر نظیر کیس؛ مانیتور؛ اسپیکر؛ کیبرد؛ ماوس و… را در جای مخصوص خود قراردهید سپس کابلهای ارتباطی را متصل کنید.

مرحله دوم: کابل های کیبرد و ماوس را با توجه به جهت سوکت , زائده وسط سوکت و رنگ آن ، ماوس به سوکت سبزو کیبرد به سوکت بنفش پشت کیس وصل نمایید. اگر با سختی نصب می شود، دارید اشتباه جا می زنید!

مرحله سوم: از مانیتور یک کابل (کابل برق) به سه راهی برق متصل می گردد و کابل دیگر (VGA یا DVI)( آبی یا سفید ) که ذوزنقه ای شکل می باشد به کارت گرافیک متصل می گردد. دقت کنید اگر با سختی نصب می شود، دارید اشتباه می زنید!

مرحله چهارم: نصب بلندگوها و هدست ها تقریبا مشابه هم هستند مجموعه بلندگو( sub وSpeaker ها)به یکدیگرمتصل می گردند از هر بلندگو یک کابل به out(خروجی)sub متصل می گردد. حالا کامپیوتر آماده روشن کردن می باشد می توانید دکمه پاور در جلوی کیس را فشار دهید.

وقتی سیستم عامل بالا آمد بدلیل اینکه در شرکت با مانیتور دیگری کار نصب سیستم انجام شده است باید مانیتور خود را به سیستم معرفی کنید. تا از کیفیت تصویر بهتری برخوردار گردید.برای این کار CD مانیتور را در دستگاه قرار دهید مراحل نصب را طی کنید.

نصب لوازم جانبی در محل
نصب لوازم جانبی در محل

اگر بتوانید این مراحل را به یک کارشناس معتبر بسپارید بسیار بهتر است. اما برای این کار باید سیستم خود را تا محل تعمیرگاه حمل کنید. این حمل و نقل می تواند خطرات بیشتری برای سیستم شما داشته باشد. حتی ممکن است آسیب های جدی تری شامل حال سیستم شما شود. نکته دیگر این است که در نصب لوازم جانبی باید بعد از نصب دوباره کابل ها را جدا کنید و به منزل و یا محل کار برگردید و دوباره عملیات نصب را انجام دهید. که در این صورت ممکن است باز هم دچار مشکل شوید.

نصب لوازم جانبی در منزل

یکی از بهترین راه ها برای این کار این است که از خدمات نصب در محل شرکت های کامپیوتری استفاده کنید. در این صورت فقط کافی است تا با کارشناسان ما تماس بگیرید، موضوع مورد نظر خود را مطرح کنید و زمان حضور کارشناس را تعیین کنید. بعد از حضور کارشناس در محل مورد نظر شما تمام کارهای نصب به نحوه احسنت انجام می شود و به راحتی می توانید از سیستم خود استفاده کنید.

حتی اگر بعد از خروج کارشناس باز هم مشکلی برای شما پیش آمد می توانید از پشتیبانی آنلاین ما استفاده کنید و مشکل پیش آمده را حل کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

از تماس تا نصب لوازم جانبی سیستم شما مراحل زیر طی می شود. برای داشتن اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

ارائه خدمات در منزل و محل کار: تمام اقدامات برای تعمیر و یا نصب در محل مورد نظر شما انجام می شود. نیاز به حضور شخص و یا جا به جایی سیستم ندارید.

سفارش خدمات:  فقط کافی است تا با مجموعه ما تماس بگیرید و مشکل خود را با کارشناسان در میان بگذارید. بعد از انجام این کار دیگر نیاز به حضور شخصی شما نیست.

عدم نیاز به جا به جایی کامپیوتر: با توجه به این که ممکن است جا به جایی کامپیوتر برای شما هزینه های اضافی داشته باشد، با استفاده از این خدمات دیگر نیازی به جا به جایی سیستم ندارید.

تعیین زمان برای حضور کارشناس: مشخص کردن زمانی برای حضور کارشناسان ما به عهده شما است. هر زمان که تمایل داشته باشید کارشناس مورد نظر برای انجام تعمیرات در محل شما حاضر می شود.

پشتیبانی: در این زمینه پشتیبانی کامل از طرف همکاران ما صورت میگیرد. اگر بعد از نصب و یا تعمیر باز هم سوالی داشتید می توانید برای گرفتن پاسخ به راحتی با مجموعه ما در ارتباط باشید.

نصب لوازم جانبی در محل
نصب لوازم جانبی در محل

هزینه نصب لوازم جانبی در محل

با توجه به این موضوع که نام خدمات نصب در محل است همه مردم فکر می کنند که شامل هزینه های زیادی می شود. اما باید بگوییم که این تصور کاملا غلط است. اگر شما هزینه های رفت و آمد و حمل و نقل و زمانی که برای این کار میگذارید را بررسی کنید متوجه می شوید که اگر از خدمات در محل استفاده کنید بسیار مقرون به صرفه است و دیگر مشکلات و محدودیت های زمانی را نیز ندارید به دلیل این که زمان حضور کارشناس توسط شما تعیین می شود.

همکاران ما در این زمینه تجربه های کافی را دارند. به همین دلیل می توانید با اطمینان کامل نصب لوازم جانبی خود را به ما بسپارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.